. عاملیت فروش اینترنت مخابرات استان خراسان رضوی

تماس: 38224565      

فـروش و پشتیبـانی اینتـرنت مخابـرات خراسـان

Super User

Super User

Curabitur vulputate ultricies odio, vestibulum porta massa suscipit sed. In eget quam nec enim condimentum suscipit. Proin aliquam tempus volutpat. Proin condimentum hendrerit lorem, sed vulputate enim faucibus inar.

آدرس وب سایت: http://www.zootemplate.com

ADSL چيست ؟

ADSL چگونه كار ميكند ؟

اسپليتر چيست؟

وصل كردن كابل ها

روش هاي مختلف اتصال تجهيزات

اصطلاحات در خصوص اینترنت پرسرعت (ADSL)

 

- DSL يا((Digital Subscriber Line

(خط مشتركين ديجيتال)

به گروهي از تكنولوژيها گفته مي شود كه از پهناي باند استفاده نشده موجود در شبكه انتقال كابلهاي مسي به منظور ارائه سرويس هاي ديتاي سرعت بالا به مشتركان استفاده مي كند.

 

 

- (Asymmetric Digital Subscriber Line) ADSL :

(خط مشتركين ديجيتال نامتقارن)

ADSL يا خطوط DSL نامتقارن نوعي از خطوط DSL است كه نرخ انتقال اطلاعات آن در مسير Down Stream (از سمت مركز مخابراتي به سمت مشترك ) بالاتر از مسير Upstrem (از سمت مشترك به سمت مركز مخابراتي) مي باشد .

 

 

- مودم ADSL :

وسيله اي است كه به منظور اتصال يك كامپيوتر به خط تلفني كه بر روي آن سرويس ADSL داير شده بكار
مي رود و وظيفه مدولاسيون اطلاعات ارسالي به سمت تجهيزات DSLAM مركز مخابراتي و دمدولاسيون اطلاعات دريافتي از سمت تجهيزات DSLAM مركز مخابراتي را به عهده دارد .

 

 

- (Digital Subscriber Line Access Multiplexer) DSLAM :

(مالتي پلكسر دسترسي خطوط مشتركين ديجيتال)

دستگاهي است كه اغلب در مراكز تلفني اپراتورهاي مخابراتي قرار گرفته و چندين خط DSL را با استفاده از تكنيك هاي مالتي پلكسينگ به يك كانال پرظرفيت مخابراتي ديجيتال سرعت بالا متصل مي كند .

 

- Splitter :

(جداكننده)

از آنجايي كه سرويس ADSL بر روي خطوط تلفني موجود داير مي گردد ، براي جدا كردن Voice و data از يكديگر به منظور جلوگيري از ايجاد اختلال دو سرويس تلفن و اينترنت بر روي هم از قطعه اي كوچك به نام اسپليتر استفاده مي گردد .

 

 

- انواع تنظيمات مودم :

اكثر مودم ها را مي توان به دو صورت تنظيم كرد : PPPOE و Bridge

PPPOE : اگر مودم در حالت PPPOE قرار گيرد ، لازم است تنظيماتي در مودم انجام شود و password , username سرويس ADSL در مودم set گردد.

Bridge: اگر مودم در حالت Bridge قرار گيرد ، بايد تنظيمات PPPOE روي ويندوز انجام شود . بدين منظور بايد يك BroadBond Connection (PPPOE) در ويندوز ساخته شده و password ,username سرويس ADSL در آن set گردد.

سـوالات متـداول

آمـوزش نصب واه اندازي مـودم هاي ADSL

منتشر شده در ویژه
یکشنبه, 07 آذر 1395 00:00

tp-link_adsl

در این راهنما نحوه راه ­اندازی و نصب مودم­ های ADSL را به صورت گام به گام آموزش خواهیم داد.

آموزش بر اساس مودم TP-Link ، مدل ۸۹۰۱ND که یک مودم-روتر وای فای است،خواهد بود.اما می­ توان آن را برای دیگر مدل­ ها و حتی سایر برندها نیز به کار برد.سیستم­ عامل ما در این راهنما، ویندوز ۷ است.

گام اول: اصول نصب فیزیکی مودم

در تصویر زیر نحوه ارتباط مودم با خط تلفن وهمچنین رایانه را نشان دادیم.توجه کنید اگر به خط تلفن شما هیچ گوشی تلفنی وصل نیست،دیگر نیازی به اسپلیتر نمی­باشد و می­توانید مودم را مستقیم به خط تلفن وصل نمایید.معمولاً اسپلیتر،سیم ­های اتصال به تلفن و کابل شبکه در بسته­ بندی مودم موجود می­ باشد.در غیر این صورت باید جداگانه این وسایل را تهیه نمایید.

برای تنظیم اولیه مودم،حتماً باید مودم را با کابل شبکه به رایانه وصل نمایید.اما برای دفعات بعد می توانید از وای-فای نیز جهت اتصال به مودم و اینترنت استفاده نمایید و لزومی به استفاده از کابل شبکه نیست.(برای دستگاه­های مجهز به وای-فای مانند لپ­ تاپ ،گوشی موبایل و تبلت).

(برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر،روی آن کلیک نمایید)

ADSL-Modem

گام دوم: دریافت اطلاعات اشتراک ADSL

برای تنظیم مودم شما به اطلاعات اشتراک خود نیازمندید.این اطلاعات شامل نام کاربری،رمز عبور و پارامترهای vci و vpi می­ باشد.این مشخصات را باید از پشتیبانی شرکت ارائه دهنده مربوطه دریافت کنید. برای کمک به شما ،ما پارامترهای vci و vpi را برای چهار شرکت ارائه دهنده اینترنت (آISP) ارائه کرده ایم.

ISP VPI VCI
مخابرات ۰ ۳۵
پارس انلاین ۰ ۵۹
صبا نت ۸ ۳۵
آسیا تک ۰ ۳۵
های وب ۰ ۳۵

گام سوم: راه اندازی مودم

۱- مودم و رایانه را روشن کنید و منتظر بمانید تا رایانه به مودم وصل شود.اکنون به نوار وظیفه ویندوز (تسکبار) نگاه کنید ،شکل آیکون شبکه باید همانند تصویر زیر باشد.(علامت زرد رنگ روی آیکون شبکه، که نشانگر عدم دسترسی به اینترنت است).

taskbar

۲- مرورگراینترنت خود را در رایانه خود باز کنید.(ترجیحاً مرورگری غیر از IE)

اکنون با تایپ آی پی پیش فرض مودم در قسمت نوار آدرس، وارد کنترل پنل مودم شوید.این آی پی برای انواع مودم ، یکسان نیست.در بسیاری از مودم و روترها آی پی پیش فرض ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ می­ باشد.معمولاً این آی-پی در زیر مودم نوشته شده است.بعد از نوشته IP و زدن کلید اینتر مرورگر از شمادرخواست نام کاربری و رمز عبور می­ نماید.رمز عبور و نام کاربری اولیه در مودم­های TP-LINK و بسیاری از انواع دیگر، واژه “admin” می­ باشد.(می توانید از راهنمای مودم برای یافتن رمز ورود و آی پی پیش فرض استفاده کنید.)

با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور و زدن کلید اینتر وارد صفحه اصلی تنظیمات مودم شوید.

f2

۴- مراحل کار را طبق تصاویر زیر ادامه دهید:

f3

f4

f5

f6

f7

f8

f9

f10

f11

۵- مودم خود را یک بار خاموش و سپس روشن نمایید.

عیب یابی و راهنمای چراغ های مودم

گاهی پس از طی مراحل کارباز هم ،به اینترنت دسترسی نداریم.در این زمان می توان با بررسی چراغ های مودم مشکل را یافت.

در ادامه توضیحاتی را در مورد این چراغ ها بیان می کنیم.

چراغ پاور: این چراغ نشان دهنده روشن بودن مودم است و باید همیشه روشن باشد.

چراغ ADSL یا Link : بیانگر ارتباط مودم با مرکز مخابراتی است.این چراغ باید روشن و ثابت باشد.در واقع اولین شرط دسترسی به اینترنت ،برقراری خط ADSL از طرف مرکز مخابراتی است.

توجه کنید این چراغ هیچ ارتباطی با نحوه تنظیم و یا رایانه مورد استفاده ندارد و با اتصال مودم به برق و اتصال سیم تلفن،باید ثابت شود.در غیر این صورت،یا ارتباط با مرکز قطع است و یا مشکلی در سیم کشی خط تلفن وجود دارد.

در این هنگام، در مرحله نخست با پشیبانی ISP خود تماس بگیرید و از برقراری ارتباط مطمئن شوید.در مرحله بعد (در صورت عدم مشکل از مرکز مخابراتی)، مودم را با دیگر پریزهای تلفن منزل امتحان نمایید(برای این کار نیازی به اتصال به رایانه نیست).

گاهی مشکل از نویز بالای خط تلفن می باشد که باید با تعمیر سیم کشی تلفن و استفاده از نویزگیرهای موجود در بازار مشکل را برطرف نمود.

چراغ INTERNET : این چراغ نیز باید روشن و سبز رنگ باشد.البته تا چراغ ADSL ثابت نباشد این چراغ نیز روشن نخواهد شد.

اگر چراغ ADSL ثابت، ولی چراغ INTERNET خاموش یا قرمز است، یکی مشکلات زیر وجود دارد:

۱- اینترنت قطع است.

۲-تنظیمات مودم اشباه است.

۳- نام کاربری یا رمز عبور اشتباه است.

چراغ LAN: نشانگر ارتباط صحیح دستگاه با رایانه از طریق پورت و کابل شبکه است.با اتصال کابل شبکه به هرکدام از پورت های شبکه(LAN) و اتصال به کارت شبکه رایانه ، این چراغ روشن می شود.

این چراغ ارتباطی با برقرای مودم به مرکز مخابراتی ندارد.اگر از وای-فای دسگاه استفده می کنید، نیازی به استفاده از پورت شبکه نمی باشد(البته بعد از راه اندازی مودم).

چراغ WiFi :نشان دهنده عملکرد وای-فای مودم است.در هنگاه استفاده از وای-فای و دسترسی به اینترنت این چراغ چشمک خواهد زد که بیانگر انتقال اطلاعات است.

در تصویر زیر چراغ های مودم در دو نوع مودم نشان داده شده است.

 

 

2640

2730U

یـوزرنیـم و پسـوردنـود 32

منتشر شده در ویژه
یکشنبه, 26 فروردين 1403 00:00

  یـوزرنیـم و پسـورد نـود 32

به تـاريـخ یکشنبه 26 فروردین ماه 1403

=============================

9WMG-X49S-EFA6-R2EW-BVKM

B2H6-XF54-XFD5-2N58-KESV

APVK-XPCD-RAW4-DWWJ-CM9S

FAC8-XTJG-X295-H8K3-2MP4

NWXU-XBJ3-W6R7-V8WU-C3KS

BA3H-XC64-ESFX-VCE3-BBJH

SMRU-XWUM-44NM-6UJH-VADU

UWGG-XWCK-R549-9FT7-CBE7

MUUR-XXJ7-5FXX-D9WN-4STB

63CA-XKXW-TMC3-PCEW-2AK8

=============================

Smart Security 4-8

username: EAV-0396629771
password: avh5cdpdh3

username: EAV-0396630182
password: xv3bjcacbj

username: EAV-0396630727
password: n4dp2p4hnc

username: EAV-0396631748
password: e7kcjeeffs

=============================

اخبار سايت

منتشر شده در ویژه
سه شنبه, 01 بهمن 1398 00:00

 

آغاز کمپین ماندگار شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تنوع سرویس و ارتقای سرعت کاربران
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اعلام اجرایی شدن کمپین "ماندگار" اظهار داشت: این کمپین با شعار "بی نهایت ماندگار" با تاکید بر تنوع و ارتقای سرعت کاربران، به همراه ترافیک رایگان بامدادی در زیرساخت های مختلف باند پهن ثابت مانند ADSL، VDSL و FTTH در دو دسته سرویس های"حرفه ای" و "اقتصادی" به مشتریان اینترنت در سراسر کشور عرضه می شود.
 

 

هشدار درخصوص افزایش حملات به پورت ۷۵۴۷ و نحوه مقابله با آن

توضیحات :

در روزهای اخیر شاهد افزایش میزان حملات در سطح کشور بر روی پورت ۷۴۵۷ بوده ایم. فعالیت های این پورت که یکی از پورت های اصلی مورد هجوم بدافزار میرای است، می تواند تا حدودی وضعیت این بدافزار و میزان فعال بودن بات نت های مرتبط با آن را مشخص کند.

با بررسی های انجام شده بر روی این پورت مشخص شد که در بازه زمانی 1397/09/01 تا 1397/09/30 نرخ حملات به شدت افزایشی بوده و متاسفانه اکثر حملات صورت گرفته از آدرس های مبدا ایران هستند، بگونه ای که در حملات رخ داده در این بازه زمانی حدود 86 درصد حملات از آدرس های کشور ایران و تنها 39 درصد حملات از سایر نقاط جهان ایجاد شده است. این نشان می دهد هنوز بسیاری از تجهیزات و سیستم های داخل کشور پاک سازی و بروزر سانی نشده و در حال انتقال آلودگی هستند. این در حالی است که در گزارش های پیشین نیز به اهمیت بروزرسانی تجهیزات و مقابله با بات های آلوده در کشور تاکید شده بود.
در ضمن قابل تاکید است که بیشترین حملات خارجی از کشور رومانی به این پورت صورت گرفته است و در بررسی جداگانهای که درباره کشور رومانی صورت گرفت، مشخص شد که برخی زیرشبکه های این کشور آلوده به بات نت هایی هستند که پورت های 39 و ۷۴۵۷ را در داخل کشور مورد هدف قرار می دهند.
در ادامه جداول و اطلاعات آماری مربوط به حملات بر روی این پورت قابل مشاهده است.

وضعیت حملات جهان در بازه زمانی 1397/09/01 تا1397/09/30

 

وضعیت حملات ایران در بازه زمانی 1397/09/01 تا1397/09/30

* راهکار :

الف : با توجه به تهدیدات داخلی و خارجی در این مورد، لازم است سازمان های ذی ربط در اسرع وقت نسبت به هشدار به مالکان تجهیزات آلوده اقدام نمایند تا میزان بات نت های فعال بر روی این پورت در کشور کاهش یابد.
ب: بیشتر تجهیزات آلوده که به این پورت حمله می کنند در دسته مودم ها و روترهای خانگی قرار دارند که با بروزرسانی Firmware در مقابل حملات بات نت ها و تبدیل شدن به بات ایمن می شوند.

 


 

آسیب پذیری ADOBE FLASH PLAYER و نحوه مقابله با آن

توضیحات :

آسیب پذیری های چندگانه در Adobe  Player کشف شده است که شدیدترین آنها میتواند به مهاجم اجازه دهد، کد دلخواه را اجرا کند .

Adobe Flash Player یک پخش کننده چندرسانه ای است که به منظور بهبود تجربه کاربر هنگام بازدید از صفحات وب و یا خواندن پیامهای ایمیل مورد استفاده قرار میگیرد .

بهره برداری موفق از این آسیب پذیری میتواند منجر به کنترل سیستم آسیب دیده شود. بسته به امتیازات مربوط به برنامه، مهاجم میتواند برنامه ای را نصب کند، به دادهها دسترسی داشته باشد، آنها را تغییر دهد یا حذف کند و حتی حساب کاربری جدیدی با امتیازات کامل برای خود ایجاد کند. اگر این برنامه با حقوق کاربری پایین تری پیکربندی شده باشد بهره برداری از این آسیب پذیری میتواند تاثیر کمتری داشته باشد، مگر اینکه با حقوق administrative تنظیم شود. سطح ریسک این آسیب پذیری برای سازمانهای دولتی و خصوصی در حد زیاد است

 جزییات مربوط به این آسیب پذیری ها در زیر آمده است:

* راهکار:

• به کاربران Adobe به شدت توصیه میشود تا آن را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید.

• فعال کردن play-to-click برای تعاملات کاربر قبل از فعالسازی محتوای SWF برای 7 Explorer Internet و قبل از آن .

• فعال کردن دید محافظت شده read-only (read-only protected view) برای Microsoft Office.
• برای کاهش اثر حملات، تمام نرم افزارها را با سطح دسترسی پایین (کاربری غیر از administrative) اجرا کنید.

• به کاربران خود یادآوری کنید که از وبسایت های غیرقابل اعتماد بازدید نکرده و همچنین لینکهایی با منبع نامشخص و غیرقابل اعتماد را دنبال نکنند.

• اطلاع رسانی و آموزش کاربران در مورد خطرات لینکها یا فایلهای پیوست شده در ایمیلها به ویژه از منابع غیرقابل اعتماد.
• رعایت اصول حداقل حق دسترسی موردنیاز کاربران (اصل POLP یا Principle of Least Privilege) به سیستمها و سرویسها.

 


به دلیل استقبال گسترده مشترکین گرامی از فروش کمپین غزال، به اطلاع می رسانیم فروش این جشنواره تا اطلاع ثانوی تمدید شد.


مشترکین گرامی جهت خرید سرویس می توانند از طریق :

1- پرتال به آدرس

https://adsltci.ir/component/rsform/form/5-adsl.html?Itemid=652


2-تماس با شماره تلفن 38224565 واحد فروش اقدام نمایند.

 

 


مشترکین محترم:

جهت مشاهده 500  سایت پر مراجعه داخلی اینجا کلیک کنید

 


 

 جشنواره ۲۰۲۰ مخابرات ایران با ۸۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی آغاز شد

 شرکت مخابرات ایران در راستای تکریم مشتریان و طبق مصوبه ۲۶۶ تمام مشتریان اینترنت پرسرعت خود را طبق ضوابط در این قرعه کشی مشارکت می دهد. البته مشتریان فعلی در صورت تبدیل سرویس خود به سرویس های جدید، امتیاز بیشتر و شانس بهتری برای برنده شدن در قرعه کشی خواهند داشت. 

مهلت شرکت در این قرعه کشی تا عید نوروز سال ۱۳۹۷ است و زمان قرعه کشی و اهدای جوایز، همزمان با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات در ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ خواهد بود.مشتریان با سرعت بالاتر، امتیاز بیشتر و شانس بهتری را در قرعه کشی به دست خواهند آورد.

 جوایز این قرعه کشی شامل ۲۰ جایزه ۲۰ میلیون تومانی برای مشتریان پیش پرداخت و ۲۰ جایزه ۲۰ میلیون تومانی برای مشتریان پس پرداخت است که به برندگان خوش شانس این قرعه کشی اهدا خواهد گردید. مشتریان فعلی در صورت تبدیل سرویس های خود به سرویس جدید، ۵۰ امتیاز و مشتریان جدید که با مخابرات همراه می شوند، از ۱۰۰ امتیاز در قرعه کشی بهره مند خواهند شد.

 به ازای هر یک مگابیت سرعت ۲۰ امتیاز و برای سرعت ۵۱۲ کیلوبیت ۵ امتیاز به مشتریان تعلق می گیرد. ضمن اینکه به ازای مدت قرارداد امتیاز به مشتریان اضافه می شود. برای مشتریان پیش پرداخت تعداد ماه قرارداد در سرعت ضرب شده و برای مشتریان پس پرداخت سرعت در عدد ۱۲ ضرب خواهد شد. همچنین برای مشتریان پس پرداخت امتیاز ویژه ۱۰۰ در نظر گرفته خواهد شد.

 مشتریان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره با مرکز تماس  یا پشتیبانی اینترنت شرکت مخابرات ایران یا با شماره 38224565 تماس حاصل فرمایند.

 



 تعرفه های اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران بر اساس مصوبه شماره ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

 

 

 

مشترکین محترم مخابرات:

  • قیمت سرویس های یکماهه پیش پرداخت فقط به جهت مقایسه تعرفه ها قرارداده شده است و درصورت تمایل به خرید سرویس های نقدی ،بسته های سه ماهه و شش ماهه و یکساله  ارائه شده است.
  •  جهت کسب اطلاعات بیشتر با 38224565 تماس بگیرید یا به نمایندگان رسمی مخابرات مراجعه کنید.

 

تعرفه های اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات خراسان رضوی بر اساس مصوبه شماره ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با محاسبه رانژه و مالیات بر ارزش افزوده

سرویس های غیرحجمی ( يكساله ، شش ماهه و سه ماهه با سرعت هاي متفاوت ، ترافیک داخلی و بین الملل ) ویژه اینترنت پرسرعت آشنای اول خراسان رضوی  آغاز شد.




 

 

هشدارامنیتی : مشتری گرامی به اطلاع میرساند که سایت های

http://tci-2020.ir

http://05132020.ir

http://5132020.ir

http://8513030.ir

http://neginet.ir

http://arman-data.ir

http://02175038990.ir

 

نماینده مخابرات نمی باشند لطفا جهت دریافت خدمات محصولات (شارژ و سرویس) اینترنت مخابرات فقط از طریق سایت رسمی مخابرات ,2020 و یا نمایندگان رسمی معرفی شده در سایت مراجعه نمایید.

 




 

 زندگی با سرعت نور

اشاره :

 تحول سریع و رو به رشد سرویس های ارتباطی موجب گرایش شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی پایه به استفاده از تکنولوژی جدید و پرسرعت برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود شده است . بستر سیم مسی به دلیل داشتن
 محدودیت های فراوان از جمله محدودیت فاصله و هزینه بالای اجرایی و نگهداری ، دیگر گزینه مناسبی برای روند رو به رشد به نظر نمی رسد . در نتیجه رویکرد جدید شرکت های مخابراتی در دنیا استفاده از فیبرنوری تا چند متری سرویس گیرنده است . در این نوشته ابتدا به شرح مختصر اصطلاحات رایج در شبکه دسترسی فیبرنوری و سپس سرویس های قابل ارائه ، کاربرد ها و مزایای آن خواهیم پرداخت .

انواع  FTTH :

FTTH اصطلاحی برای توپولوژی های ارتباطی مختلف ارائه پهنای باند بر بستر فیبرنوری در بخش شبکه دسترسی مشترک است . در هر توپولوژی تجهیزات میانی و انتهایی شبکه ، نوع و مسافت بستر انتقال با ساختار دیگر تفاوت دارد . در نتیجه با توجه به محل آخرین نقطه تحویل فیبر این اصطلاح در کشورها و اپراتورها تغییر می کند . مشهورترین ساختارهای شبکه دسترسی بر پایه فیبرنوری عبارتند از :

 (Fiber to the Node or Fiber to the Neighhborhhood ) FTTN : فیبرنوری از مرکز تا کافو نوری که در مکانی دورتر از محل مشترک قرار دارد کشیده شده و مسیر نسبتاً طولانی تری به وسیله سیم مسی به مشترک اتصال می یابد . پهنای باند توسط تکنولوژی   ADSLتحویل مشترک می شود . امروزه  FTTN به دلیل مشکلات بعد مسافت سیم مسی و در نتیجه کاهش چشمگیر پهنای باند گزینه چندان مناسبی محسوب نمی شود .

(Fiber to the Curb or Fiber  to the Cabinet or Fiber  to the Closet ) FTTE : فیبرنوری از مرکز تا نزدیکترین کافو نوری به مشترک کشیده شده و بقیه مسیر حداکثر سیصد متری به وسیله سیم مسی به مشترک سرویس داده می شود . پهنای باند توسط یکی از تکنولوژی های  xDSL  به مشترک تحویل می شود .

(Fiber tothe Buildinng or Fiber to the Basement or Fiber  to the Business) FTTB

فیبرنوری از مرکز تا داخل ساختمان یا مجموعه مشترک کشیده شده و بقیه مسیر به وسیله سیم مسی به مشترک سرویس داده می شود . بهترین گزینه در این حالکت تحویل پهنای باند به مشترک با استفاده از تکنولوژی VDSL  است .

 (Fiber  to the Distribution  Point ) : FTTDp : فیبرنوری از مرکز تا تجهیز  DPUi ( که معمولاً منبع تغذیه آن به صورت RPOEii  ) در چند متری ساختمان / پست مشترک کشیده می شود و بقیه مسیر به وسیله مسی به مشترک سرویس داده می شود . پهنای باند توسط تکنولوژی  VDSL تحویل مشترک می شود .

 (Fiber  to the/Antenna):FTTW/A فیبرنوری از مرکز تا تجهیز  FTTW/A بسیار نزدیک به ساختمان / پست مشترک کشیده می شود و بقیه مسیر به وسیله تکنولوژی  WiFiتا شعاع چند صد متری به مشترک سرویس داده می شود.

 (Fiber to the Home or Fiber to the Premides) FTTH/FTTP : فیبرنوری از مرکز تا داخل منزل یا واحد مشترک کشیده شده و پهنای باند توسط تجهیز  ONT به مشترک تحویل می شود . به عبارت بهتر فیبرنوری در تمام مسیر از مرکز مخابرات تا درون خانه مشترک جایگزین زوج سیم مسی می شود .

(Fiber to the Office ) FTTO  فیبرنوری از مرکز تا محل دفتر مشترک که معمولاً اتاق سرور یا دیتا است کشیده شده و بقیه ارتباطات داخلی توسط تکنولوژی اترنت و کابل  CAT6 یا نظایر آن برقرار می شود .

(Fiber to the Desktop or Fiber to the User ) FTTD/U  : مشابه  FTTO است با این تفاوت که فیبرنوری از اتاق کامپیوتر یا سرور تا پورت شبکه کامپیوتر یا لپ تاپ کاربر کشیده می شود .

 ( Fiber to the Mobile Network ) FTTM فیبرنوری از مرکز تا    FemtoCell کشیده و ارتباط باند پهن از طریق تجهیزات تلفن همراه به مشترک تحویل می شود .




جشنواره ها

  به مناسبت فرا رسيدن فصل تابستان ،سرويس هاي كمپين همسفر

( يكساله و شش ماهه با حجم هاي متفاوت و مکالمه رايگان ) ویژه اینترنت پرسرعت آشنای اول آغاز شد.

گستره متنوعی از محصولات با سرعت ها و حجم های گوناگون با توجه به نیاز های مشترکین در این فروش ویژه عرضه شده است.
تمامی این مزایا همراه با شرایط و تخفیفات استثنایی و همچنین شرایط متنوعی از پرداخت ارائه میگردد. با توجه به استانی بودن این فروش ویژه و عرضه تخفیفات و شرایط گوناگون در هر استان، هموطنان عزیز میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی جهت سفارش و خرید سرویس مورد نظر خود از طريق تماس با ما يا با شرکت های مخابرات استان ها گرفته و یا به نزدیک ترین نمایندگی شرکت مخابرات ایران در شهر خود مراجعه نمایید.
برای مشاهده نمایندگی های شرکت مخابرات ایران در شهر و استان خود به صفحه نمایندگی ها مراجعه فرمایید.

 


 


 


 


 

به کانـال تلگـرام بپیوندید

 

 

 به کانال شبکه های اجتماعی بپیوندید و از آخرین اخبار طرح ها و پیشنهادات ما مطلع شوید

 سـامـانه  ارتباطی :

 کانال تلگرام      کانال ایتا  

شما کاربر گرامی میتوانید سوالات یا خرید اینترنت خود را از بخش پشتیبانی آنلاین در پیام رسان های ایتا ، سروش ، واتساپ یا تلگرام نیز انجام دهید

         پیام رسان ایتا          پیام رسان سروش 

          پیام رسان واتساپ   پیام رسان تلگرام 

درباره ما

امکـان تمدید و ثبت اشتراک جدید از عمده خدمات این سـامـانه می باشد.

ایران - خراسان رضوی - مشهد مقدس

38224565 - 051

info@adsltci.ir

شماره تماس های مرتبط



پشتیبانی فنی اینترنت : 2020 داخلی 41

خرابی تلفن ثابت : 20117

پرداخت قبض تلفن ثابت : 2000

در صورت عدم پاسخگویی به یکی از دفاتر پیشخوان دولت محل سکونت مراجعه نمایید.

نماد اعتماد الکترونيکي

 

 

 

 

 

ساعـات کـاری در ایـام غیـر تعطیل

صبح هـا : 7:00 الی 15:00

عصـرهـا : 18:00 الی 20:00

پاسخگوی شما هستیم